Detta är ju roligt!

Vet ni hur skönt det är att blogg.se har gett ut en app nu? Så himla skönt att kunna blogga från iPhonen när man är en måttligt stressad mamma som jag är ibland :P

I onsdags gjorde jag något så in i nordens pinsamt. Jag hade stressat heeela morgonen för att hinna i tid till tandläkaren med Elliot. När vi väl kommer dit så är jag jättesvettig och kinderna är alldeles röda haha. Huvudvärken är på topp för jag hann aldrig med morgonkaffet och receptionisten ber oss sitta ner och vänta i väntrummet. Sen frågar hon efter Elliots personnummer och då säger hon att han hade tid måndagen den 3:e oktober!! Gud så man skämdes. Men det kanske är tillåtet när man är mamma? Att glömma saker alltså ;)

Nej nu skall jag börja med maten :) potatisgratäng och kött med sallad till slår aldrig fel! Bjuder på en bild från lekplatsen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0