Lördag

Det här har varit en riktigt lugn och en slapp lördag. Barnen vakna som vanligt vid sju så då gick jag upp med dom och lät Pelle få en liten sovmorgon till halv 9. Sen gick jag och Ian o la oss i sängen för att sova en stund hihi. Vi sov till 12 :P då var det lunchdags, Elliot skulle vila middag efter. Jag klev in i duschen och duschade länge. Såg verkligen till att fixa mig :) jag fixade mina naglar efter och gjorde en fin manikyr med lila tippar! Riktigt fint :)

Nu har vi varit och handlat till kvällen och jag lagar för tillfället middag. Det blir kycklingwok med ris och till efterrätt bananer i ugn med choklad och sen vaniljglass till det :) Smaskigt!

Måste fortsätta med maten nu men hoppas ni har en trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0