Två inlägg på en dag = rekord


För en stund sedan så har jag varit ute på en promenad med Ian, samt handlat. Väl hemma igen så satte jag mig och gosade med Elliot och gjorde månadens budget. Fan vad jag hatar siffror ibland, men skönt att få det gjort. Har iaf en del pengar över när räkningar, mat och Elliots presenter och saker till kalaset är betalt :) Det är riktigt bra!

Snart dags att börja med maten. Blir fiskbullar och ris till middag. Snällt för både magar och febriga Elliot. Sen blir det att baka en liten kladdkaka till fikat när Sandra o Jeppe kommer. Hade tänkt köpa en kanellängd men tjänar så mycket på att baka själv så jag valde det istället :)

Ikväll blir det Grey's Anatomy och Off the map som man inte får missa! Onsdagar är nog den dagen som det sänds bäst tv! Håller ni inte med? ;P

Äsch dags att sluta för snart lär Ian vakna som ligger i vagnen och sover. Elliot somnade nyss med, men honom förstår man. Hans feber är ännu lika hög och alvedon hjälper bara ytterst lite.


Ian i söndags när vi var på marknad. Då hade han en långärmad body, men idag så har han en kortärmad shorts-body :) Ni ser hur han ligger och håller om mitt nattlinne. Med det i vagnen så kan han sova i evigheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0