Torsdag bjuder på ögoninflammation!


Elliots ena öga började bli irriterat igår och började rinna var ur det. Och idag så är det likadant. Jag trodde och hoppades bara på att det var nått skräp som fastnat, men icke sa nicke! Idag är det till och med lite rött. Fy fan för alla dessa sjukdomar nu! En bra sak är att Elliot är feberfri iaf. Och det passar rätt bra för idag är jag hemma själv med barnen. Pelle är på praktiken idag.

Morgonen har varit skön hittills. Ian börjar vakna nu men har redan fått ny blöja, mat och kläder på sig. Lika så Elliot :) Det är bara jag som skall klä på mig så småning om. Just nu väntar jag på att VC skall ringa så jag får prata om Elliots öga.

Jag skall sätta mig och försöka planera lite på Elliots kalas idag och Ians dop med. Men det är bara om jag hinner. Sen har jag tvättstugan idag, men det är inte förens vid kl.15. Freyda kommer hit och hjälper mig lite med tvätten eftersom Pelle inte slutar förens vid kl.16 :) Jag har nog världens bästa vänner <3

Nej nu vaknar Ian :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0