Söndag


Var det bara jag som tyckte att det va skit att Assarbaljan eller hur det nu stavas, vann? Visst det var svenskar inblandat i allt men hallå, utan oss hade dom inte vunnit! Nej jag tyckte att Sverige eller Irland skulle ha vunnit istället. Så mycket bättre.

Elliot har fått inflammation i det andra ögat med nu och vi har varit supernoga med att tvätta o hålla rent överallt så det inte skall smittas vidare. Men det hände iaf. Hatar ögoninflammation. Jag har själv haft det flera gånger när jag va lite mindre och det är banne mig inte roligt. Nej så hemma från dagis nästa vecka med blir det. Får väl hoppas på ett mirakel att det går över till onsdag eller torsdag så han inte missar så mycket iaf. Han saknar dagis jättemycket!

Elliot och Pelle ligger ännu och sover. Ian vaknade halv 9 och bajsade ner lite i pyjamasen. Så då gick jag upp på en gång och bytte och satte på honom kläder. Jag är ännu lite halvseg i mina ögon. Vi får se vad dagen bjuds på, men jag är lite sugen på att gå till Pelles föräldrar o hälsa på. Busa lite med Ozzy och kanske ta sig en liten promenad? Får se vad Pelle har lust till. Ikväll skall vi iaf se på finalen i hockey!

Igår så tog vi in min gamla babysitter tills vi köper en ny. För Ian älskar att sitta o jag orkar inte hålla honom så hur länge som helst :) Han är supernöjd med den och trivs någorlunda bra just nu hehe. När vi satte honom i den igår så somnade han på en gång och sov nästan i en timme i den hihi :)

Vad skall ni hitta på idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0