Söndag


Detta har varit en vecka som har gått oerhört fort! Det är mycket som har gjorts. Och det är skillnad på att göra ärenden när man har två barn och måste planera allt i minsta detalj så man inte missar nått.

Vi har hunnit varit på BVC för att väga och mäta Ian (6255g, 61cm lång) som har blivit stora killen, städat, bakat, varit på kalas för Svea som fyller 20 år i morgon och lekt massor!

Elliot är piggare nu och mår hur bra som helst. Så i morgon blir det dagis för stora pluttens del! Jag skall till MVC för att sätta in spiralen vid 10.45. Pernilla skall förlja med och ta hand om Ian under tiden så jag kan slappna av och inte spänner mig. Sen klockan 13.15 skall jag infinna mig på Elliots dagis och gå på utvecklingsamtal. Sen blir det hem och äta mellis o leka massor innan Pelle kommer hem från praktiken.

Ian har fått feber. Alltid är det någon som skall vara sjuk :( Så tråkigt när man inte kan göra annat än att trösta och ge alvedon. Ammar massor gör jag med, men ändå är han inte alltid så sugen på att äta. Min bröst sprängs snart! På onsdag skall jag inhandla en lite nappflaska som jag kan ge vatten i o så. Det är även bra att ha nu under sommaren.

Jag längtar ihjäl mig tills tisdag! Dels för att Svea och Henka kommer hit på middag, men även för att jag skall bli en lycklig ägare till en iPhone :D Min mobil som jag har nu börjar göra sitt så det skall bli kul och skönt med en ny skönhet hehe !

Nu skall jag bada min lilla pluttbebis och själv slänga mig i duschen efteråt. Efter det så blir det lite film med älsk innan läggdags. Är trött dom en gnu *gäsp*.


Jag och Ian för en vecka sen har jag för mig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0