Onsdag


Dom här senaste dagarna har det varit kaos blandat med en massa annat. Det blev ett besök på vårdcentralen i måndags så Elliot kunde få droppar till ögonen och sen hostmedicin. Han mår ganska bra nu men är ännu väldigt svullen och geggig i ögonen när han har sovit. Ian har nästan bara varit på bra humör och det är skönt.

Idag så blir det en lång dag. Är jättetrött efter en konstig natt. Pelle pratar och gör saker i sömnen ibland och i natt så lyft han upp Elliot när båda sov. Elliot vart så klart rädd av det uppvaknandet och började skrika. Jag säger till säger till Pelle att han skall sluta. Men skadan var redan skedd och det resulterade med en jätteledsen Elliot och en väldigt hungrig och pigg Ian :P Så man är lite mör i kroppen.

Jag och Elliot har precis ätit frukost, borstat tänderna på Elliot och klätt på honom. Ian sover än så länge. Men just nu så håller Elliot på med allt han kan för att väsnas så vi får se hur länge det håller.

Idag händer det massor. Jag o barnen skall till Pernilla och Rickard för att kolla på fiskar o akvarium. Innan det så skall jag försöka städa va lite här hemma, duscha och göra mig i ordning lite grann. Och i eftermiddag så skall jag o Ian till mammagruppen för sista gången innan sommaren.

Nej får gå nu. Elliot är väldigt trotsig just nu och vägrar göra som jag säger.. Vilken bra start på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0