Jag vet inte vad som är fel


I natt har det inte varit en rolig natt alls. Elliot har varit orolig och vaken mycket. Fick till och med ringa sjukvårdsrådgivningen mitt i natten och pratade med dom i en halvtimme om Elliot. Det är så mycket som gör att jag blir så orolig att jag knappt vet ut eller in längre. Han kanske har mjölkallergi, kanske reumatism eller något helt annat, men nått är det, det vet jag!

Jag skall försöka koppla bort min oro en aning för det känner båda barnen av. Så idag skall jag baka en saffranspannkaka och göra pizzadegen till ikväll. För ikväll kommer Freyda, Sandra, Jesper och lilla Elias hit. Det skall bli skönt att få träffa dom. Men först skall jag knata ner till apoteket o köpa Minifom till Ian.

Dags att klä på sig, ge Ian lite mat och sen gå iväg ner mot stan. Har egentligen ingen ork till nått just nu, men man måste orka och vara stark för barnens skull. Nästa vecka kanske bjuder på lite mer solsken får man hoppas!

Jag dagen efter julafton, när jag var gravid med Ian :) Det var länge sen nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0