Går det aldrig över?


Elliots feber håller ännu i sig och idag är det 3:e dagen. Jag vill inte se honom så här. Han är inte den samme Elliot och det förstår man ju. Han är ledsen för mycket och sover mest. När han får alvedon och den har börjat värka så blir han piggare, leker och skrattar. Fast vill ändå att det skall gå över så han kan få komma till dagis, leka med sina vänner och få busa med oss ute på lekplatsen. Nåja, den dagen kommer.

Idag är det lika varmt ute om inte ännu varmare. Jag har haft en lugn och skön morgon först i sängen med alla mina älsklingar, sen har vi käkat lunch i soffan och kollat på OTH. Nu har jag precis plockat i ordning lite, fixat inne i klädkammaren för den ser alltid lika hemsk ut efter ett par veckor och nu sitter jag här o pustar ut lite innan jag hoppar in i duschen. Sen blir det nog en promenad till affären för att handla hem bröd o lite annat.

Ikväll kommer Sandra, Jeppe och Elias hit en stund. Jag skall hjälpa dom lite med försäkringskassan. Freyda kanske kommer hon med en sväng :)

Nej kolla lite på nätet och sen duscha. Sen är det nog dags för Ian att äta lite innan vi går ut :)


Ian har blivit så med och jätteduktig på att fästa blicken <3


Och Elliot har börjat göra miner på varje kort hihi :P

Kommentarer
Postat av: Emmy

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 05:01:54
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0