Fredag den 13:e


Elliot och jag vaknade strax efter kl.6 och min andra sjusovare till son sover ännu :P Pelle är på praktiken och vi har redan ätit frukost. Skönt att få lite rutin nu på morgonen igen efter att Elliot har varit sjuk. Sen har Ian lite mer sovrutiner :)

Elliots öga är ännu lite kletigt och svullet men jag det är nog bara nu på morgonen det är så där jättesvullet. Igårkväll så var det jättefint! Kanske lite för att det är otursdagen som det är igenkletat igen hehe ??

Såg ni också på Eurovision igår? Tyckte helt klart att Eric Saade var en av dom bästa! Det var mycket jippo-bidrag med tyckte jag. Inget att ha med andra ord.

Får se vad som händer idag. Det är inte så varmt ute och det ser ut att bli regn snart igen. Så det kanske blir en innedag? Men skall försöka få mig en liten promenad sen iaf när Pelle har kommit hem. Måste vika lite tvätt eftersom vår torktumlare i tvättstugan är helt knäpp och torkar inte tvätten klokt.

Nej vänta på att Ian vaknar. Då blir det blöjbyte, på med kläder och sen lite mat. Elliot har redan kläder och ätit frukost, så det enda som han skall göra är att borsta tänderna men det är lättare sagt än gjort på min envise stora son ;P


Mina stora pojkar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0