Feber och firar 2 månader!


Elliot har tydligen en stor infektion i kroppen som gör att han får så hög feber, som kom igår :/ Så det blev ett besök till VC och dom tog en massa prover på Elliot. Läkaren ringde för en stund sen för att höra hur det var med Elliot och om det gick åt rätt håll. Hon berättade även om infektionen som blodproverna visade, men svar från odlingarna hade dom ännu inte fått. Min älskade Elliot <3 Han får bli hemma från dagis hela den här veckan innan vi vet vad som är för fel på honom.

Idag har det inte gjorts speceillt mycket. Tog en promenad i morse till VC för att lämna avföringsprovet från Elliot, sen gick jag till Ica och handlade o sen lämnade lite papper. Efter det så har vi bara varit hemma, tagit det lugntm, fått ett besök av barnens farfar. Snart är det dags för mat och sen kanske Svea och Henka kommer hit på besök :) Ikväll är det semifinal i Eurovision song contest, House och Big Brother. Frågan är ju bara vad man skall se :/

Just det, vi funderar på att skaffa en sån här Bumbo till Ian sen när han är 4 månader och kan sitta. På så sätt kan han vara med när vi äter mat och när vi leker på golvet med Elliot om han inte vill ligga i babygymmet. Vi får se. Är det någon som har provat en sådan?

Ian blir 2 månader idag! Vart tar tiden vägen tro? Har ingen aning, men nu är den dagen här. Min lilla kille är inte så pytteliten längre <3





Mina älskade små pluttisar <3 Mamma älskar er mest av allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0