Wiiie!


Snart kommer älsklingen hem från praktiken! Har faktiskt längtat massor efter honom idag och det var riktigt länge sen jag kände så stark saknad efter honom. Annars tycker jag det är ganska skönt att vara själv hemma, med Elliot så klart :) Tror det är mycket hormoner och sånt som gör det, plus att jag verkligen längtar efter att det bara kommer vara han och jag när vårt andra lilla mirakel föds. Jag kommer visserligen längta ihjäl mig efter Elliot hela tiden. För jag har aldrig varit ifrån honom så länge som vi måste vara då och sen har vi inte haft någon barnvakt åt honom heller så länge för den delen. Bara några timmar här och där, väldigt sällan.

Nej jag tror att det kommer bli så skönt när man får komma hem från förlossningen, hem till sin (inte så lilla) familj och börja en helt ny vardag tillsammans. Nu är det som sagt 9 dagar kvar! Men många i min omgivning tror att det kommer hända den här veckan. Kanske för att förvärkarna börjar komma mer och mer nu varje dag och gör dessutom ondare. Så vi får se. Spännande skall det bli iaf :)

Elliot ligger just nu och sover igen. Han har fått en alvedon för några timmar sen men tror att den börjar gå ut ur kroppen nu. Gillar inte att se honom dålig och jag lider verkligen med honom. Jag skall ta och lägga mig i soffan en stund igen och passa på o vila nu medans jag kan. Fick i honom lite lunch förut iaf, inte mycket men lite. Bättre än inget.

Kommentarer
Postat av: Magda - Mamma till Elliot ♥

Åh så spännande att det är så nära! :)



Ja, Elliot är jättefint! Jag är ett sjukt stort fan av serien Scrubs och en av karaktärerna heter ju Elliot. Så därifrån har jag fått namnet. Vi hade en lista med namn för vi ville inte bestämma oss innan han kom ut men han såg verkligen ut som en liten Elliot :)

2011-03-07 @ 18:36:47
URL: http://momalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0