Tisdag


Elliot är på dagis idag, men det kändes i mammahjärtat när jag lämnade honom. Först och främst så var det ingen ordinarie personal på hans avdelning idag, utan ett team som kallas för Förskoleteamet. Elliot är inte alls så förtjust i dom och fick panik redan i dörren o började gråta. Det var hemskt att lämna honom, för han va helt panikslagen stackaren. Usch det var inte långt ifrån att jag började grina när jag kom en bit från dagis. Men förhoppningsvis så är det lite bättre nu, om det skulle bli för jobbigt skulle dom hämta en ordinarie personal som hade möte på en annan avdelning. Och ringa mig om det inte gick iaf.

Pelle har varit iväg på sin praktikplats och kollat läget, så på torsdag börjar han. Så en timme själv här hemma, fick jag nu på morgonen. Men det var skönt att få njuta av lite tystnad och lyssna på musik.

I eftermiddag så skall Pelle iväg till jobbet och kommer hem sent ikväll. Svea kommer dock hit och håller oss sällskap och dessutom sova här för hon jobbar i morgon.

Nu kanske man skall ta nått och stoppa det i magen? Börjar bli hungrig och efter det får det bli en dusch o lite annat pyssel här hemma :)

Längtar ihjäl mig efter min lilla Elliot redan :( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0