Tidig morgon idag med


Det blev en tidig morgon idag också. Elliot vaknade när Pelle skulle gå till praktiken, men lyckades hålla Elliot kvar i sängen i en timme. Då låg jag o halvsov medans han låg på min arm och pratade hehe. Mysigt värre!

Elliot har fått feber idag med, tror att det beror på hans tänder. Skönt att det kom idag och inte nån dag när h an går på dagis. Han älskar att vara på dagis. Nej men lite har man att styra med idag. Skall in till Norrköping och hämta min legitimation och sen hem igen. Sen får vi se hur Elliot mår efter när vi har kommit hem. Det blir nog lugnt för hans del och min del också i och för sig.

Just nu så lyssnar jag och Elliot på Scooter o myser lite. Är galet trött idag med, så lite upptempo-musik måste vara på för att man skall orka hålla sig vaken haha. Svea är nere på AF för stunden, men kommer nog hem hit om max en timme igen. Kanske skall ta och slänga på sig lite mascara o bli lite människa?

Nu är det bara 12 dagar kvar till BF ;O Svea har beställt bebis till den 10:e mars, så får försöka "pluppa" då hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0