Ooonsdag


Pelle gick nyss ner med Elliot till dagis. Min lille gosfis var på strålande humör i morse när han vaknade när han insåg att Svea ännu var kvar hemma hos oss hehe. Så det var bara för mig o Pelle att kliva upp ur sängen för att fixa morgonens bestyr.

Just nu håller jag på och få ner det senaste avsnittet från OTH och skall sätta mig i soffan o se det när det är färdigt. Skönt att man inte har så mycket att fixa idag. Jag och Pelle skall vika lite tvätt, sen senare i eftermiddag åker Pelle in tidigare till Norrlping för att först gå på utbildning och sen till jobbet. Jag skall dra ett varv med dammsugaren sen, för det är helt galet vad grus det kommer in när man kör in vagn, går in med skor och har två katter som springer ut o in från sina kattlådor hela tiden.

Måste berätta att jag såg en riktigt bra film igår med Svea på kvällen när Elliot hade somnat. Den har allt jag kräver av en film. En i min smak alltså! "Life as we know it" heter den. Lätt värt att se :)

Nu skall jag plocka upp Elliots leksaker som ligger på golvet så man inte snubblar eller trampar på det, sen skall jag lägga mig i soffan o mysa med mina goskatter o se på OTH :) Är man mammaledig så är man hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0