Onsdag


Som vanligt så springer dagarna iväg. Jag skall snart ner och hämta Elliot på dagis med lillebror. Pelle är på praktiken och slutar 4, så jag har hand om hushållet själv, men det är inga problem. Har hunnit städa massor idag så jag är supernöjd :) I morgon kommer min mamma, min plastpappa och mina syskon från Gotland och hälsar på. Dom stannar ända tills söndag, så det skall bli en supermysig helg! Som jag längtar efter dom!

Just nu ligger lille Ian och sove ri soffan, men jag skall snart byta en blöja på honom och klä på honom o mig ytterkläderna o bege oss till dagis i det underbara fina vårvädret! Är det fler än jag som har vårkänslor? :D

Oj, nu vaknar Ian med, så får ta upp honom o pussa lite ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0