Nu har tre blivit fyra!


Inatt var min sambo, Fanny, en stor hjälpte. Trots starka värkar, som översteg min vildaste fantasi så var hon tapper och stark och lyckades föda vår son Ian ! :) Han vägde 3865gram och är 50cm lång :) Ett underverk i mina ögon :)

Fanny önskar hon kunde skriva, men som ni säkerligen förstår har hon tagit slut på all kraft hon hade kvar i kroppen. Så resten av dagen nu ska hon få mysa med Ian medans jag och Elliot ska ta hand om allt! Så duktig som hon har varit och är, så förtjänar hon minst en veckas vila utan några som helst ansträngningar. Frågan är dock om det går, för en kvinna med mer energi får man leta efter.


Älskar dig min fanny, min framtida fru och mamma till våra två söner, Elliot och nyfödda Ian. Tre har blivit fyra, kan det bli mycket bättre? Knappast om ni som påstår det, ni vet inte vad sann lycka är :)



// Pelle

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till lilla bebisen IAN! Du vet inte vem jag är men grattis till familjelyckan! :)

2011-03-10 @ 13:00:07
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Va fint skrivet!



Stort Grattis till er båda två!

2011-03-10 @ 13:19:01
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Jag

Gud så fint skrivet Pelle :-) Man blir tårögd när man läser det. Ett stort grattis ännu en gång.

2011-03-10 @ 16:12:29
Postat av: . Pjumas . ♥

Grattis till er fjärde familjemedlem :)

2011-03-13 @ 12:57:28
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0