Matvrak och en ko.


Jag känner mig som en kossa. Läckande bröst, lite rund o långsam :P Jag är en riktig matmaskin och gör nog inget annat än att ammar hela dagarna. Men vad gör det då? Mysigt är det. Men lite frustrerande när man skall gå ut på promenad, så blir Ian alltid ledsen när han kläs på och måste tröstas. Och inget annat hjälper än att ge bröstet. Jaja, fast nu börjar man få sova lite mer på nätterna och det är jag tacksam för!

Helgen har varit en riktig bergochdal-bana för oss. I fredags när vi var och shoppade inne i Norrköping så var det någon idiot som snodde alla våra påsar med kläder och annat som vi hade köpt! Kaaaaos! Plus att man fick ett tråkigt besked med, så hela dagen blev förstörd. Lördagen var dock bättre, då åkte jag in till Norrköping och träffade Linda en stund och shoppade hem allt som blev stulet och gick även bort till Babyproffsen och köpte Elias doppresent från oss och Freyda :) Och igår så färgade jag mitt hår, vilket knappt syntes någon skillnad så jag skall bleka och färga om mitt hår igen snart.

Idag så är Pelle tillbaka på praktiken, eftersom hans 10 pappadagar är slut. Så i morse så var det jag som var själv hemma med barnen. Det gick jättebra och både Elliot och Ian var så snälla och vi hann med allt utan stress o panik. Efter att ha lämnat Elliot på dagis så gick jag till Willys för att köpa hem lite lunch till mig och ny hårfärg :) Det skall bli spännande o se om det blir bra, när man väl har fått det gjort :)

Freyda kommer hit snart och skall dricka lite te med mig. Pelle kommer hem runt 14 så än har jag lite tid jsälv här hemma med Ian!

Förresten så växer Ian jättemycket och blir bara större och större varje dag tycker jag. Åh det är så underbart att ha 2 underbara, fina och söta barn o sen en sambo som är den mest fantastiska människan på jorden <3 Jag älskar min familj!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0