Massor med bra på tv!


Den här måndagskvällen började bra och kommer sluta väldigt bra kan jag tänka mig :) Middagen vi åt ikväll var sjukt god (kebabgryta, ris och gurka till), sällskapet vid bordet trevligt och sen så duschade jag och Elliot efter maten. Sen när Elliot började frysa lite så tog Pelle honom och jag fortsatte o duscha ett en stund. Även om jag kan tycka att det är jobbigt att duscha så kan jag inte sluta för det är så skönt haha.

Elliot somnade precis för natten får vi hoppas och jag skall snart krypa ner under en filt i soffan och kolla på Halv åtta hos mig, Familjen Annorlunda och sen Ett barn i minuten! Ett barn i minuten, kommer vara hemskt spännande eftersom det handlar om förlossningar här i Sverige. Kanske inte så bra o se det när man skall föda när som helst, men ändå, är man intresserad så är man hihi!

Nej hämta ett glas vatten (snarare en kanna vatten ^^) och kanske någon frukt innan allt det bra börjar på 4:an ;P Hoppas er kväll kommer bli lika bra som min!


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Ja En Unge I Minuten ska bli så kul att se.



När har du BF?

2011-03-07 @ 20:37:27
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0