Måndagen.


Elliot har ännu feber och stigit har den också gjort. Det blir för honom att stanna hemma från dagis i morgon. Så idag blir det massa mys i soffan och vila som gäller. Jag skall passa på och fixa lite här sen när han sover. Inget måste dock, men skönt att få lite gjort så Pelle slipper komma hem och känna att han måste städa en massa. Jag kanske inte skall anstränga mig för mycket, har haft förvärkar hela morgonen och inte mått så jättebra. Men lite kan man ju göra hihi.

Idag så har vi gått ner på ensiffrigt på BF datumet också :) Oj oj, vad tiden går. I morgon blir det besök hos MVC för o lyssna på bebis. Förhoppningsvis så blir det sista gången vi måste gå dit ;P

Nu skall jag återgå till min sjukling <3 Och se om jag kan få lite gjort här sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0