Lördag


Ian har varit vaken hela natten och roat sig med att bajsa järnet och jag har ammat som en dåre haha. Till slut somnade jag och han kl. halv 6 i morse. Så man är bra trött i huvuvdet idag. Men det är så klart värt alltihop. Elliot vaknade precis innan vi somnade så han klev upp i vår säng o myste ner sig och somnade om. Sen sov vi fram till kl. 8 idag. Men jag och Ian gick faktiskt in sen på förmiddagen och sov en stund till hihi. Skönt var det, men tror tyvärr inte att det hjälpte så mycket tyvärr.

Jaja ute skiner solen, och snön ligger vit på gräsmattorna. Men nu i veckan skall det bli varmt och skönt, så då lär ju snön försvinna ganska fort? Vi har inga direkta planer för idag. Det blir lite mys här hemma och god mat ikväll. Elliot skall bada och jag skall duscha efter honom. Sen blir det soffhäng hela kvällen med våra underbaringar :)

Tiden här hemma försvinner så fort. Alla dagar rusar förbi men jag känner mig mycket bättre nu. Inget depp längre och jag gråter inte för allt heller haha. Nu är jag i balans med mig själv fast behöver lägga den sista pusselbiten och prata med barnmorskan på förlossningen. Ian växer hela tiden tycker jag och för varje dag som går så blir han större :) Elliot älskar sin lillebror massor och vill hela tiden hjälpa till att rapa, hålla och pussa på honom. Tidigare idag så fick Elliot hålla i Ian och då böjer han sig fram och ger Ian en puss i huvudet och klappar sedan honom på magen :) Åh vad jag älskar mina små älsklingar! <3

Nu skall jag passa på att tömma blöjhinken, papperskorgen och skura toaletten medans mina barn sover :) Pelle ser på skidskytten med Ian i famnen och Elliot ligger och sover i den andra soffan. Jag har verkligen fått världens finaste familj! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0