Lite seg på att uppdatera kanske?


Jag har verkligen inte haft tid till att blogga, men nu tänkte jag iaf slänga iväg ett litet inlägg.

Igår så va BVC här på besök för att väga Ian och prata lite bara. Nu väger Ian 4120g! Så nu har han gått förbi födelsevikten och väger nästan lika mycket som Elliot gjorde när han föddes. Men jag tror att hade Ian kommit på det datumet vi hade BF så hade han nog vägt över 4kg med. Annars har det inte hänt så mycket. Har varit ute och gått med Freyda en lång sväng igår också.

Natten till idag har varit sådär. Barnen har vaknat ofta, men som tur va så har jag fått några timmars sömn både nu på natten och på förmiddagen. Men lite seg är man det i huvudet. Om en stund så skall vi gå upp till barnens farmor ocg farfar en stund för att hälsa på. Det var ett tag sen vi var där uppe nu och jag tror att dom vill täffa barnen :) Sen ikväll så kommer Sandra, Jesper och lilla Elias hit på besök. Det skall bli lika roligt som alltid! :)

Nu skall jag ta och klä på mig lite kläder och byta blöja på Ian :) Hoppas ni får en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0