Kroppen vill mig illa


Idag har jag verkligen ONT! Förut satt bara smärtan i ryggen, men nu så har jag fått värk ner i benen pga foglossningen och att ta sig framåt idag är inte enkelt :( Det blir inte bättre av att jag måste jaga efter Elliot när han gör nått bus han inte får haha. Men men, snart är det över som sagt. Det känns som om att kroppen straffar mig för nått jag har gjort, men har gjort alldeles för mycket så jag vet inte för vad ;P

Nej nog om att tycka synd om mig själv. Dags att klä på min skrutt lite varmare kläder, byta en bajsblöja han precis har laddat upp till mig och sen bege oss till bussen in till Norrköping. Nu får vi hoppas att mitt ID har kommit också, annars blir jag liiiiiite irriterad eftersom jag har behövt ansträngt mig när jag mår som jag mår. Plus att man har släpat ut Elliot när han har feber!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0