Ibland kan jag..


.. Bli så galet sugen på att rida. Att få lukta på hästar och få vara i stallet, det är något jag saknar jättemycket. Att gå ifrån att rida, ha häst till inget alls är verkligen inte lätt. Nu är det 2½ år sen jag satt på hästryggen sist och vill så gärna börja igen. Dock vill jag inte ha egen häst, det tar för mycket tid, speciellt nu när man snart är 2-barnsmamma och har massor av andra planer med. Men jag saknar bara hästarna så mycket ibland och det ligger nästan som en sorg inom mig när jag inte får göra det jag är bäst på eller trivs med. Men mitt mål är om några år, att ha en egen häst igen och försöka hinna med allt jag vill göra.


Jag längtar efter en speciell häst, min Lasse. Fast han börjar bli gammal nu och jag vet inte ens om han är lever. Det var 4 år sen jag såg honom sist. Och ibland så önskar jag att jag kunde få möta honom igen. Min "lilla" Lasse <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0