Förvärkar till tusen!


Har sen en timme tillbaka haft förvärkar som har känts mer än dom förvärkar jag har haft innan. Och dom här kommer med ungefär 10-15 minuters mellanrum. Men det här är nog bara lite "träning" inför vad som komma skall. Tror inte det blir någon bebis än på länge :/

Om en halvtimme så skall jag gå till mammagruppen eller ja, inte gå direkt, utan jag tar bussen som stannar precis utanför så jag slipper anstränga mig så mycket. Det finns en anledning till att ta det lugnt.

Igår när jag var på MVC och skulle ta blodtrycket visade det sig vara för högt och dessutom så hade jag spår av äggvita i urinen. Inte speciellt bra, men skall hålla koll på detta så att det inte leder till nått allvarligare. Så det blir en massa vila och ännu mer vila för min del. Tur att jag har Pelle här hemma och Svea med för den delen som tar hand om hemmet och tar Elliot när jag inte kan.

Annars idag så har jag inte gjort så mycket, bara fixat lite här hemma och sen fikat med Pernilla och tjejsnackat. Lämnat och hämtat Elliot på dagis har jag så klart också gjort. Det är skönt med såna här dagar, speciellt när solen när solen är framme och man får vårkänslor :) Men tyvärr så har det kommit in massa moln här nu så det är grått och trist igen.

Nej nu skall jag umgås sista 25 min som är kvar, med min familj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0