En vecka nu <3


Lilla Ian har blivit en vecka redan! REDAN!? Vart tog tiden vägen? Ja, det kan man undra. Allt flyter på bra här hemma. Amningen fungerar perfekt och Ian äter som en häst. På måndag så får vi besök från BVC så då skall vi väga och mäta plutten. Det skall bli spännande och se hur mycket han väger nu :) Elliot blir mer och mer van vid lillebror och hjälper till jättemycket. Min stora kille <3 Jag önskar bara att tiden inte gick så fort.

Jag har ännu lite "Baby blues" i kroppen som gör mig ledsen, glad och helt förvirrad om vart annat, men det blir bättre för varje dag och känner inte lika mycket "sorg" längre över att allt har gått så fort och att förlossningen gick fort. Nu har jag börjat vänja mig, men skall boka en tid med barnmorskan som förlöste mig och gå igenom fölossningen så jag kan lägga den sista pusselbiten och komma till ro. Inget roligt när det blir så för jag vill kunna njuta fullt ut, men förhoppningsvis så blir det bättre när jag har fått prata om förlossningen med bm.

Vad har vi gjort idag då? Elliot har varit på dagis. Så jag och Ian tog oss en sovmorgon och sov till halv 10. Det var väldigt skönt, med tanke på att han somnar väldigt sent efter sitt sista mål. Men under natten är han duktig och sover. Han vill bara ammas runt 3-4. Så nu kan jag inte klaga på att jag inte får sova nått iaf hehe. Efter att Elliot hade hämtas från dagis så gick vi till lekplatsen hela familjen o gungade. Det uppskattades från Elliot :) Sen har vi bara varit hemma. Diskat, vikt tvätt och lagat mat. Ian fick bada för första gången nu ikväll och som han njöt! Han var så nöjd i badet och blev arg när han skulle upp o torkas. Elliot satt bredvid hela tiden och hjälpte till med att blöta honom med vatten så Ian höll sig varm. Mina älskade barn <3

Nu skall jag byta en bajsblöja, se på Halv åtta hos mig och mysa med min fina familj <3 Som jag älskar dom!

Som ni vet så kommer jag inte hinna blogga lika mycket som förut, men jag skall försöka blogga så mycket jag kan :D Bjuder på några bilder idag med!


Ian älskar att ligga o lyssna på när vi pratar med honom <3


Elliot gungar, en stor favorit på lekplatsen! <3

En trött liten Ian låg och sov under hela tiden vi var ute o lekte <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0