En sak


Det är en sak som har slagit mig. Jag har tänkt på det nu en tid och tror att det är en del som kan misstolka en del av mina inlägg. T ex när jag skriver om att Elliot är trotsig och att jag ibland kan tycka att det är jobbigt. Att vara förälder är definitivt ingen barnlek och det är krävande. Det håller nog alla föräldrar med om. Men när jag skriver att jag tycker det är jobbigt att Elliot inte lyssnar på mig eller att han är trotsig, så betyder det inte att jag tycker han är jobbig, utan jag menar på att det är situationen som är jobbig just då. Alla barn har rätt till att vara gnälliga, trotsiga och envisa. Jag älskar Elliot mer än livet självt och skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan min son. Jag kan tycka, väldigt sällan dock, att det är jobbigt här hemma, när Elliot är på sitt sämsta humör och det kanske har hänt saker runt omkring. MEN jag skulle aldrig tycka att Elliot skulle vara jobbig. Han är ju min son, mitt älskade lilla barn.

Kommentarer
Postat av: Jag

Det var sagt :-) Klart man älskar sitt barn.

2011-03-07 @ 08:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0