Det kan gå fort


Det kan verkligen gå fort när man får för sig att göra nått. Skulle bara göra rent kattlådorna men det slutade med att jag har städat hela lägenheten, diskat och fixat. Så nu är man klar med alla sysslor som jag och Pelle skulle hjälpas åt med sen haha. Skönt att få det gjort iaf, för nu kan jag ägna all min tid åt min lilla prins som har somnat nu i soffan. När han har vaknat så skall jag fixa lite o äta till honom och mig. Jag börjar visserligen bli hungrig redan nu, men skall ta en frukt och lite yoghurt så klarar jag mig tills lunch.

Jag skall slänga mig i soffan nu och göra min son sällskap. Dock skall jag inte sova, utan skall titta på någon bra film. Måste få upp mina vattenfyllda knubbiga fötter högt upp så vattnet kanske försvinner lite hehe :P

Kommentarer
Postat av: Magda - Mamma till Elliot ♥

Hej! Trillade in på din blogg. Jättefin liten kille du har och självklart ett jättefint namn ;) Kram!

2011-03-07 @ 10:57:51
URL: http://momalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0