Besök :)


Sandra, Jesper och Elias kommer hit på besök när som helst :) Det skall bli lika kul som alltid att träffa dom och nu så blir det extra roligt för vi får visa upp lillebror.

Jag tycker inte alls att det är så jättejobbigt att vara 2-barnsmamma. Det kanske är för att vi har fått en snäll bebis som äter, sover och bajsar mest. Sen så kanske det också beror på att vi är två vuxna här hemma och att Elliot kan göra mycket själv. Jag älskar verkligen mitt liv som mamma och fästmö till Pelle. Det går inte att förklara med ord hur lycklig och glad jag är just för att jag har fått en sån fin familj <3

Pelle och Elliot var nyss i affären och handlade lite. Elliot har bytt dag på dagis, så han skall dit redan i morgon. Då går dom till skogen bakom bakom vårt kvarter och äter matsäck. Så mysigt :) Det är roligt för barnen att få komma ut och se nått annat än bara gården. Men men, vi var tvungna att köpa lite till matsäcken och sen middag ikväll. Det blir nått så enkelt och gott som hemmagjorda hamburgare. Jag passade på att dra ett varv med dammsugaren och diska lite medans dom var iväg och under HELA tiden så sov Ian. Till och med när jag dammsugade hihi :)

Nej nu vaknade min lilla plutt till lite så det är nog snart matdags igen! Det känns iaf som så i tuttarna! Jag är förvånad över hur stora dom kan bli när mjölken har runnit till! Jag trodde dom inte kunde bli större, men det kunde dom visst haha ;P

Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Va najjs med en snäll bebbbe! Fick jag med denna gången :)

2011-03-13 @ 18:05:03
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Johannas mormor

Grattis Fanny!

LYCKA till med din nya lilla kille! Får väl kanske

se honom när du kommer till Visby! Ja,nu har du tre killar, så nu väntar väl en lita flicka oxå,om något år!! Kramar till dej!

2011-03-14 @ 10:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0