Besök och bortbjuden på middag


Pappa kommer om en halvtimme ungefär och då blir det fikadags :) Måste få i mig nått innan jag somnar haha. Fick sova en timme förut, men det hjälpte inte särskillt mycket tyvärr, utan jag är nästan i ett komatillstånd känns det som. Men men, kanske skall ta en kopp thé till fikat, tvätta ansiktet med kallt vatten och sen fixa i ordning mig lite, för vid kl.17 ca, så kommer Jesper och hämtar oss. Vi är nämligen bortbjudna på middag hos dom ikväll :) Det piggar nog upp mig en aning.

Vi går här hemma och längtar efter vår lilla skrutt som är beräknad om 11 dagar! Idag känns det som om det aldrig kommer komma någon bebis. Att jag kommer vara gravid för alltid och må så här resten av mitt liv. Jag tycker faktiskt att plutt kan komma nu så vi kan få börja en ny vardag som föräldrar till 2 små älsklingar och se hur framtiden blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0