Äääntligen feberfri!


Idag så är Elliot feberfri. Så himla skönt att min lille älskling är pigg och glad :) Så i morgon får han gå till sitt älskade dagis om febern håller sig borta hela dagen.

Idag finns det inget speciellt att göra här hemma. Kanske skall ta ut Elliot på en liten promenad här i kvarteret, så att han o jag får komma ut i den friska luften och njuta av det fina vädret. Kanske en promenad upp till farmor ocg farfar med? Det var ett tag sen vi var där uppe nu och hälsade på. Sen i eftermiddag när Pelle har kommit hem från praktiken så skall jag till MVC och lyssna på bebis (kanske för sista gången får vi hoppas). Annars så är det inte mer än så idag. Jag skall ta frukostdisken om en stund. Klockan är inte så mycket ännu, sen skall jag klä på Elliot och göra mig själv i ordning.

I morgon är det bara en vecka kvar till BF! :D Kan inte fatta vart tiden har tagit vägen haha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0