5 dagar idag <3


Tänk att Ian redan är 5 dagar! Snart en vecka. Det kändes ju som om han föddes igår. Visst 5 dagar är inte mycket, men det har gått så fort. Alldeles för fort och nu börjar nästan jag sörja att det gick så fort. Jag hann inte med och njuta av förlossningen så mycket som jag hade velat och allt här hemma har det gått så himla bra! Och det gör det ännu.

I morse så tog jag barnen själv på morgonen så att Pelle fick ligga och dra sig i sängen en stund. Visst det var lite kaos, men när båda barnen hade fått nått i magen och rena blöjor så var det frid och fröjd, så jag och älsk kunde äta frukost tillsammans :) Jag älskar familjelivet.

Idag så strålar solen ute, så det blir kanske en liten promenad? Vi skall iaf upp till Pelles föräldrar så farfar Lasse får se Ian och Elliot får busa med Ozzy. Men det blir sen när Svea har kommit hem från jobbet. Hon har sovit här i natt och hon hade varken hört Ian vara ledsen eller Elliot när han vaknade och var ledsen. Så det var skönt o veta att det fungerar det med :) Och ikväll så blir det bara lugnt här hemma som vanligt. Det blir o se på Sofias Änglar och sen House, innan man kryper ner i sängen och inväntar på att Ian skall bli pigg och hålla mamma vaken sent in på småtimmarna haha.

Japp, så ser det ut idag. Dags att byta blöja igen på Ian som bajsar hela tiden haha och sen blir det att fixa lite lunch till familjen.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Grattis så mycket till Ian! =)

2011-03-15 @ 22:06:44
URL: http://carolinaelisabet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0