14 dagar = 2 veckor!


Det är alltså så länge det är kvar till BF nu! Helt sjukt att det är så kort tid kvar, när det inte känns som om det kommer hända det närmsta halvåret haha. Snart har vi vår lilla skatt här i våra armar och Elliot blir storebror o vi blir 2-barnsföräldrar. Ett liv som vi inte känner, som vi har skapat och en väldigt massa andra saker som vi inte känner till. Det är spännande att det snart är dags. Jag har tidigare sagt att jag inte är orolig eller nervös inför förlossningen och kan ännu säga att jag inte är det. MEN jag är sjukt förväntansfull och det pirrar i magen när jag tänker på det. Det kommer vara jag och Pelle, vi två som skapat vårt andra lilla barn, som hjälper det till världen. Utan Pelle skulle jag inte klara av att föda barn. Det är Pelles förtjänst att jag inte är nervös eller rädd. Och så tänker jag också på att jag har gjort det förut och jag kan göra det igen. Det finns inget som är så underbart som att få upp sitt lilla hjärta på bröstet och sen få se Pelles min. Jag tror att det kommer bli helt fantastiskt, underbart och helt otroligt. Precis som när vår lilla Elliot kom till världen.

14 dagar kvar, dagar fulla av förväntan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0