Snälla ge mig lite åska!

Jag vill bara att det skall åska, men självklart så går allt runt oss. Jaja, lite regn fick vi och dagen är ännu inte slut så vi får väl hoppas på att det kan komma lite så småningom.

Elliot är på dagis och var på ett strålande humör hela morgonen, han rusa in på dagis och hann knappt säga hej då till mig haha. Ian var hemma med Pelle så länge. Ja, sen har vi fixat alla morgonbestyr här hemma och haft en riktigt skön förmiddag tillsammans med Ian.

Pelle skall ner och hämta Elliot om en halvtimme ungefär och runt 15.30 så kommer Svea hit och hälsar på. Det skall bli trevligt och roligt :) Det blir nog en sväng upp till barnens fammo o faffen med barnen. Ikväll är det dessutom dags för Ian att bada.

Imorgon skall vi till BVC för Ian skall få 3-månaders sprutan. Också väga och mätas så klart :)

Nu skall jag se på Unga mödrar o ge min lillfis lite mat :) Jag har lite smått ont i huvudet tack vare vädret, så känner mig rätt seg.




I morgon blir vår lilla älskling redan 3 månader och Elliot har varit storebror lika länge <3
Mina älskade små killar, mamma och pappa älskar er mest utav allt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0