Denna kvava värme!


Är det någon mer än jag som håller på att smälta bort i denhär värmen? Det är så kvavt med att jag knappt står ut. Kan det inte bara åska och dundra massor så det rensar ur luften riktigt mycket så det går att andas igen?

Jaja, alla dagens sysslor är gjorda nu så vi skall ta det lugnt idag. Jag skulle egentligen ha följt med Freyda till stan, men jag brände mig så himla dant igår att jag inte kan vistas ute i solen. Det är iiiiinte speciellt skönt. Men iaf så fick jag säga att jag inte kunde. Ian är inte så rolig att ha i vagnen just nu heller. Han lider nog lika mycket i värmen som jag skulle jag tro. Han vill sitta i bärselen men den kan jag absolut inte ha på mig idag när jag är så bränd haha. Så det blir en innedag idag, kanske gå upp till barnens farmor och farfar en stund senare. Får se hur det blir.

Igår hade vi det supertrevligt och därav så fick jag min bränna. Det vart många timmar i solen och mycket prat o skratt :) Sen satte vi oss igår kväll och kollade på MTV Movie Adwards, jag och älsklingen. Barnen sov då för natten.

Nej kanske skriva lite adresser på dopinbjudningskorten så man får iväg dom i morgon. Det börjar liksom bli lite brådis! :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0