Dags att börja blogga igen kanske?


Jag har verkligen inte haft tid eller ork till att blogga, men nu har jag bestämt mig för att komma igång igen.

Veckorna har varit konstiga och det har varit mycket besök på vårdcentraler, sjukhus och gud vet allt. Både Elliot och Ian har varit sjuka. Feber, förkylda, magsjuka och massa annat. Detta har inte varit roligt och inte när man är själv med två sjuka barn och Pelle va på praktiken. Jag har fått veta att jag lever. Men ingen har sagt till mig att det skulle bli lätt heller. Nu vet jag att jag klarar precis allt :D !

Men iaf nu är barnen friska. I helgen så har vi firat Elliot. Både fredag och lördag :) Han fick massa fina saker som han är så stolt över. Speciellt en buss han fick av Jesper och Sandra. Den skall han sova med haha! Fast han älskar alla sina saker. Min stora kille! Nu är han sig själv igen också :) Det är så himla skönt att se den glada killen som får en att skratta så man ligger dubbelvikt. Sen har Ian också börjat skratta och älskar när man busar med honom.

Om några timmar skall vi gå till Sandra och Jesper och fika. Elliot pratar om det hela tiden hihi :) Sen händer det inte så speciellt mycket ikväll. Ganska skönt att bara få vara med familjen.

Dags att klä på lite barn nu och fixa sig själv innan man går :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0