Två underbara dagar

Igår vart det ingen bloggning mest för att jag inte orkade igår på dagen för jag hade annat att göra plus att vi var hos Sandra, Jeppe och Elias igårkväll och Freyda var också med. Det var så supermysigt! Grillade och pratade massor! När klockan var närmare 12 så bestämde vi oss för att gå hem. Vilket är en bit och tar en stund. När vi nästan var hemma så 10 meter framför oss sprang det en grävling! Min första riktiga grävling jag ser haha :P Under dagen igår städade vi en massa och fixade här hemma.

Idag så vaknade Elliot vid 7 och Pelle gick då upp med honom. Jag och Ian sov vidare fram till 9 :) Då blev det en snabb frukost och sen begav jag mig till affären med barnen så Pelle kunde få diska i lugn och ro. Var tvungen att köpa ett par badbyxor med till Elliot :) Ett par söta små orange blev det. Sen handlade vi lite mat och lite gott att ha med oss till badet idag :) Freyda och jag skall gå ner med barnen. Elliot ser jättemycket fram emot det, men Ian får ännu inte bada i poolerna eftersom han är alldeles för liten och det är mycket klor i vattnet. Pelle får dock stanna hemma för han är superallergisk mot det. Sen så ikväll kommer antagligen vår nya tv som vi har hittat billigt. Den gamla tv vi har börjar ge med sig nu. Bildrören börjar knäppa sig och sen blir den jättevarm. Det är en tjocktv, men nu skall vi byta upp oss mot en plattis istället :) Pelle är som ett litet barn på julafton haha ;P
Nej nu skall jag väcka min lillprins som sover i vagnen och ge honom lite mat. Idag får det bli potatis och morots-puré. Och lite efterrätt till det. Han skall få prova på mangopurén :) Freyda kommer om en stund också.
Ett kalkbrott på Gotland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0