Torsdag


Idag är det torsdag och om en vecka åker vi hem igen. Visserligen så är det väl ganska långt kvar men tiden går ändå så fort. Jag kommer knappt ihåg vad vi har gjort. Igår så träffade jag Camilla och Dennis iaf :) Det var så kul att få träffa dom igen. Elliot var på stranden ute vid vår sommarstuga, med sin mommo och moffa, samt Mathilda och Mattias. Efter att vi hade fikat här hos mamma så tog vi bilen ner till stan för att titta lite. Jag fyndade en jättefin solhatt till Ian och en ryggsäck med sandleksaker i. Elliot vart superglad när jag kom hem och han fick det där. När han skulle duscha så hade han med sin hinken och hällde vatten på sig själv haha.

Kvällen och natten var inte lika rolig dock. Elliot vägrade sova först och somnade inte förrens vid halv 10 ungefär. Ian däremot somnade inte förrens vid 11 (!!). Usch det var inte roligt, men vad skall man göra. Mamma hjälpte mig och tog Ian en stund när jag började bli för frustrerad. Fast sen sov barnen hela natten har jag för mig haha. Jag var nog alldeles för trött för att komma ihåg om dom vaknade nått.

Jaja, idag som sagt så skall jag och barnen träffa Kim och hennes lilla Isabella som är en månad gammal. Det skall bli så roligt! Jag stötte på henne på stan igår och fick se hennes lilla underverk. Så söt och liten hon va hihi :) Annars ikväll så händer det inte så mycket vad jag vet om iaf. Vi kanske hittar på nått kul eller så har vi bara en myskväll.

Det är väl lika bra att avsluta det här nu innan barnen vaknar ;P Hoppas ni får en bra dag och bättre väder än här.


Kommentarer
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Sv: Tack för din värmande kommentar! Jag har bestämt mig för att bara umgås med dem jag trivs bäst med, och strunta att bjuda hem alla i mammagänget. Satsar på kvalité och inte kvantitet händanefter, haha! :)Ja, det hade varit roligt att träffas absolut om det inte vore så långt. Vart bor ni då? Kram

2011-07-28 @ 22:26:13
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0