Nu är det dags att ta tag i detta!


Förlåt förlåt förlåt! Jag vet att jag har varit frånvarande. Men min blogglust har inte varit stor alls. Men sak samma, nu tänkte jag ta tag i det igen iaf och ge detta ett försök ;) kanske inte hinns med inlägg precis varje dag men jag skall försöka så ofta jag bara kan.

Ian har redan hunnit blivit 4 månader och mat/gröt har redan blivit en favorit. Plus att han tar flaskan nu, men jag ammar ännu på heltid. Han får bara lite vatten när han äter annan föda än bröstmjölk. Idag så lärde han sig nått nytt med. Han vände sig från rygg till mage! Han har varit på väg jättelänge men inte riktigt fått kläm på det, men nu lyckades han. Elliot var ännu tidigare och var nog drygt 3 månader när han lärde sig det. Men alla är väldigt olika.

Elliot har just nu sommarlov från dagis. Det tycker han är jätteskönt, men det är svårt att trötta ut en vilding som han hehe :P Det är inte precis det bästa vädret jag hade hoppats på just nu men vi försöker ändå komma på roliga saker att göra varje dag och om vi orkar. Allt hänger ju också på hur nätterna har varit.

Annars då? Ja, vi har hunnit med både min födelsedag och Ians dop. Det har varit jättekul även om det kom väldigt tråkiga nyheter mitt emellan alltihop. Min gammelmorbror Arne gick bort troligtvis på min födelsedag och min mormor och hennes sambo hittade honom några dagar senare. Honom hade jag växt upp med och var en favorit i släkten. Så det var väldigt dystert, men kunde iaf hålla minen på dopet. Om mindre än en vecka åker vi till Gotland! Det skall bli väldigt skönt att få komma hem till ön lite. Även om jag kommer sakna Pelle för han måste stanna kvar här hemma för både katternas skull och sen för att han skall på möten. Sen kommer man ju sakna Freyda massor. Hon har ju ändå man träffat varje dag i princip. Fast 1½ vecka lär gå väldigt fort.

Nej Elliot vaknade nyss och var ledsen och Ian är hysterisk. Pappa duger tydligen inte just idag :/ Men nu fick jag äntligen lite fart på detta igen! Som jag har saknat att blogga :) Men nu är jag tillbaka!


Mina fina pojkar! Fotot är taget idag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0