Gotland, nu är jag här :)


Jaha,, nu va man nere på ön. Vilket är jätteskönt, men som jag saknar Pelle! Elliot va helt hysterisk i går när dom skulle säga hej då. Jättehemskt att se o höra. Det kom fram en kille och försökte hjälpa mig att distrahera Elliot. Men han ville inte lyssna utan bara springa till pappa. Men när barnens Mommo kom så blev det bättre :) Jaja, nu va man här iaf och natten har varit jättebra. Barnen har sovit jättebra :) idag är min kusin Egon här. Elliot har inte riktigt förstått vem det är ännu. Det skiljer bara ett halvår mellan dom hihi. Men dagen ser mest lugn ut. Det blir väl så att vi går ut och leker på lekplatsen sen närt Elliot har vaknat. Ian börjar bli missnöjd nu på golvet så jag måste ta honom :) men nu vet jag hur man bloggar på iPhonen också! Kalasbra ju! Blir lite inlägg från mig då och då nu. Hoppas att ni har det härligt idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0