Ett måndagsnöje på Gotland.


Idag så skall jag ner på stan en stund medans Elliot sover middag här hemma hos mamma. Han avskyr att gå på stan och jag blir trött när det är så mycket folk som irrar omkring och vet inte vart dom skall. Sen måste turisterna kolla på allt som gatustenar till en fiskmås haha ;P Nä kanske inte riktigt men nästan. Men iaf så skall jag ner till stan. Måste köpa en ny slang till barnvagnshjulet, lite mat till Ian och sen bara kolla runt en stund innan det är dags att gå hem igen. Jennie kanske kommer med till stan och det hoppas jag. Var ju snart ett år sen man såg henne.

Sen får jag se vad resten av dagen har att erbjuda :) Det kommer nog regna en del, för vädret ser inte lovande ut idag.

Nu skall jag fortsätta umgås med familjen! Men jag saknar Pelle så sjukt mycket! Önskar han vore här vid oss. Elliot saknar honom fruktansvärt mycket, men det börjar bli bättre med det.

Over and out :P



Jag och Pelle för 3½ år sedan <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0