Äntligen :)


Det vart nått galet med bloggen så det blev två likadana inlägg. Men men vad gör det då :)

Båda barnen har somnat om och jag skall se på tv en stund innan det blir sängen för min del. Elliot fick för sig att det var dags att gå upp redan vid 5 i morse och det tyckte inte jag var okej. Men Ian vaknade han med när Elliot blev ledsen så det var bara för mig att gå upp. Pelle fick sova vidare. Han var snäll nog och tog tvätten igår som vart klar vid halv 3 (!!) för att det var bara en maskin som fungerade i tvättstugan och vi hade en hel del att tvätta. Nej så man är lite mör i kroppen idag. Fast har iaf lyckats hunnit med massor idag. Tiden går så fruktansvärt fort nu på dagarna. Kanske för att det är fullt upp hela tiden?

Min nya syssla på kvällarna innan jag somnar är att kolla på Djursjukhuset på min iPhone. Hur skönt är det inte med en sån underbar telefon som den? Jag kommer aldrig vilja ha någon annan än den haha ;P

Just det ja, som ni kanske läste så skrev jag att båda barnen sover nu :) Vi har fått in så bra rutiner på båda barnen ochhar blivit skondade med två helt underbara barn som oftast sover på kvällarna och undantag för Ian som vaknar vid 1-2 på natten och skall äta lite.

Hur ser det ut för er? Har/hade ni några rutiner med era små när det kommer till läggdags på kvällarna?

Älsklingen sitter och väntar på mig nu så jag får ta och sätta mig vid honom i soffan o glo lite på tv innan jag somnar hihi :) God natt på er!


Elliot med sin favorit Freyda :) <3


Kommentarer
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Sv: Ja, vi är väldigt nöjda med stolen än så länge :) Och Edvin gillar den som sagt också :)

2011-07-17 @ 22:45:33
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: felicia - 19 år och mamma

ville bara kika in och säga hej :)

vilka söta killar du har =)

2011-07-18 @ 11:53:36
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0