Vart tar dagarna vägen?


Jag förstår inte vart dagarna tar vägen. Helt plötsligt så är det kväll igen och snart är det dags för mat. Känns som om vi inte gör annat än att äter mat. Innan Elliot föddes så åt vi precis när vi ville, vilken tid den än var på dygnet. Men nu måste vi äta på regelbunda tider just för Elliots skull. Men kan ju säga att det är inte alltid jag äter lunch eller mellis. Men tar gärna en macka eller en frukt i stället. Den enda gången vi äter allihop tillsammans är när det är kvällsmat. Fast vi sitter dock alltid med Elliot och äter något när han äter lunch.

Vi är klara i klädkammaren nu iaf. Barnens garderob är i ordning och våra kläder är på plats i vår garderob. Allt som skall hängas på galjor hänger och alla handdukar och sängkläder är invikta. ÄNTLIGEN! Nu orkar jag inte ta mig an toaletten dock men det finns en dag i morgon med och dagen efter det haha :) Vad vi skall äta till middag är dock ännu ett frågetecken, men det får bli nått enkelt ikväll. Enkel mat är alltid gott.

Just det ja, ni kan kalla mig för sen, men jag har upptäckt en grupp som jag bara avgudar! Alltid är det någon ny som imponerar på mig. Det var i morse när jag bläddrade igenom tv-kanalerna och hamnade på MTV. Då får jag höra musik i min smak, nästan lite Takida-liknande musik. Elliot börjar digga och dansa till dom. Volbeat var namnet! SÅÅÅ bra! Och att Elliot gillar dom är bara ett plus i kanten hihi! Elliot har alltid bra musiksmak.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0