Töntig kommentar det där.


Den som skrev en kommentar till mig i senaste inlägget har nog fått allt om bakfoten. Det kanske inte är en dagisbakterie, utan kanske ett annat jävla virus som vi kan ha fått från någon annan. Men det är såna tider nu när man blir förkyld och snorig. Sen att jag blir sjuk ofta, har väl med o göra att jag är gravid om Du inte har missat det? Sen är det första året på dagis, det år som man blir som mest sjuka. Jag anklagar väl inte att det är dagis fel att man blir sjuk, utan dom bakterierna och virusen finns på alla ställen, MEN dagis är en plats där man lätt blir sjuk.

Och det sista, JAG SKRIVER VA FAN JAG VILL I MIN BLOGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0