Skall det aldrig sluta?


Jag undrar när det skall sluta snöa och bli vår? Vill iaf att snön skall försvinna. Nu har det inte snöat här på flera dagar, men idag så kom det en rejäl dos av snö. Uscha! Nej nu får vi gärna röra oss framåt till våren och dom vackra fågelsångerna och allt liv som väcks efter en lång vinter.

Vi har inte gjort speciellt mycket här hemma idag. Pelle har kollat på skidorna och jag och Elliot har busat en massa. Elliot är ännu snorig och lite gnällig idag, men det finns såna dagar. Jag, Elliot och Freyda gick ner till affären nu i eftermiddags för att få lite luft och genast så vart jag mycket piggare. Innan kändes det som att jag skulle somna.

Det är snart dags för att börja med maten, men vi gör det väldigt enkelt idag. Jag var så sjukt gaaaalet sugen på Findus köttfärsås på burk och spagetti, så det fick bli det idag. Elliot älskar det med, vilket är perfekt. Han har inte varit så stor i aptiten nu när han har varit förkyld. Om 2 timmar så börjar vi tvätta också. Alltid lika roligt att tvätta. Hoppas på att det här är sista månaden man måste ränna fram och tillbaka till tvättstugan varje vecka. Det är verkligen dags för att skaffa en tvättmaskin! Det får bli nästa månad. Den här månaden skall vi köpa en ny säng till Elliot. En stor säng för en stor pojke :) Det är dags för syskonet att få spjälsängen.

Sätta lite fart kanske? Så man får lite gjort nu innan det är matdags :) Magbild lägger jag upp sen i bloggen!


 Mina underbara pojkar i mitt liv <3
I vår/sommar blir det måååånga såna här promenader och då är vi 4 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0