Sjukt barn här hemma.


Elliot fick feber igårkväll. Så har inte mycket armar fria. Han skall vara hos mig och Pelle hela tiden och är ledsen mycket. Antingen så är det hans tand som spökar, för han håller på att få fler. Eller så har han ont i halsen också, för han äter väldigt dåligt.

Jag är helt slut. Elliot vaknade mycket i natt och sen dess har han varit en klängapa på oss. Men när han är sjuk så får han faktiskt göra det. Skönt att vi är två här hemma. Jag passade på o vilade lite förut, så lite piggare är jag nog. Även om jag skulle kunna sova i några dygn till känns det som. När Elliot vaknar skall jag göra lite mannagrynsgröt åt honom och se om han vill ha det. Det är lätt att få ner och sen med lite sylt på som han älskar så går det nog ner.

Ikväll blir det hemskt lugnt här hemma. Jag skall göra hemmagjort potatismos sen och fiskpinnar till det. Elliot och Pelle älskar mitt potatismos, och det passar som bäst nu när Elliot vägrar äta så mycket.

Nu skall jag återgå till min fina underbara familj. Känner att datorn är ganska oviktig nu när jag har min sjuka son att ta hand om. Plus att jag är sjukt trött med. Så mycket vila och lugn här hemma hos Cederblad-Johansson idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0