Sen när fick jag stor pojke?


Elliot gör så mycket själv nu för tiden. Han vill borsta tänderna själv, men jag hjälper honom så klart också så att det blir noga. Vill inte att han skall få fula tänder. Sen skall han hjälpa till att diska, ge katterna mat och allt. Ja allt skall han hjälpa till med. Sen jag klippte håret på honom så ser han dessutom mycket äldre ut än vad han gjorde innan. Jisses, vart tog tiden vägen? Jag födde väl honom nyss? Gud, snart 20 månader sen! Han är verkligen ingen bebis längre. Utan han är vår stora kille, som blir storebror om ca 1½ månad!

Egen vilja har han också. Envis som synden och jag älskar honom mer än livet självt! Den enda gången Elliot ser liten ut är när han sover. Min älskling, mamma och pappa älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0