Onsdag


Elliot är på dagis idag. Det går riktigt bra nu för honom och han är glad när man lämnar honom. Han gråter inte eller någonting. Han pussas och kramas hej då :) Sånt gör mig glad.

Jag har precis suttit här farmför datorn i över en timme och fixat ny musik på min mobil. Jag har varit så trött på den gamla musiken så länge, att jag behövde fräscha upp den lite. Det är ett jädrans pyssel fram och tillbaka mellan mappar och sånt, men nu är det klart iaf. Om två timmar slutar min lillfis på dagis med, då skall vi bara en snabbis till affären och handla. Och ikväll så är det en ny "termin" på mammagruppen också :) Det är något att se fram emot kan jag lova. Skall bli kul att få träffa alla mammor igen.

Men nu först av allt skall jag äta lite lätt lunch och sen börja göra mig i ordning :) Det tar ett tag och fortast går det om jag får göra det i lugn och ro utan Elliot hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0