Nu blev det kväller.


Svea och Henka åkte härifrån för en stund sen. Elliot har varit en riktig gnällspik och inte ätit kvällsmat eller välling. Han har dessutom slått sönder sin Mumin-mugg han fick i doppresent av sin mormor i ett av alla hans raseriutbrott idag. Elliot börjar få en tand igen, så det kanske är den som spökar och ökar på hans temperament extra mycket?

Nej men lite kortspel blev det iaf och en massa snack :) Tyvärr vann jag inte nån gång med sista gången så kom jag faktiskt 2:a haha.

Fast nu skall jag sätta på mig pyjamas och sen krypa ner i soffan med älsk och kolla på Eragon som går på 4:an. Den har man ju aldrig sett förut haha ;P Elliot somnade i sin stol förut när vi spelade kort och han sover ännu lika gott, fast i sin säng nu.

Ha en fortsatt trevlig söndagkväll nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0