Mätt i magen!


Vi har nyss ätit mat. Gjorde köttfärsås och spagetti, i brist på förslag från Pelle hehe. Men gott var det, fast man får inte i sig speciellt mycket när man har en bebis som älskar att sträcka ut sig precis när man skall äta haha. Så det blev mindre än en halv normal potion och några glas mjölk. Mjölk är nog det godaste som finns, men av Pelle får jag bara dricka 1½ liter per dag, för han säger att det inte är bra att dricka så mycket som jag gör egentligen. Hihi ni skall bara veta vad jag gör på nätterna när han sover :P Då msyger jag upp och går på toa, sen går jag och tar mig ett glas mjölk eller två *fniss*.

Elliot badar just nu med Pelle och jag skall snart gå in dit och torka Elliot och smörja in honom. Hans hud har så mycket eksem pga den torra luften. Sen resten av kvällen skall jag sitta i soffan och vila. Känner att efter ha städat klädkammaren och gjort plats åt alla blöjor och barnvagnen, har min foglossning blivit galet värre. Fast känns skönt att det är klart och två vändor till förrådet blev det också, där jag hittade massor med bebiskläder. Så nu har jag ännu mer och tvätta haha.

Nope dags att sätta lite fart innan badrummet blir till en pool :P Slänger in lite bilder från idag :)


En väldigt trött Elliot <3

Ser ni hur han ligger och sover? Han kramar syskonmagen <3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0